Consumer Behaviour in FMCG Sector with Reference to Coffee in Czech Republic and India – Bc. Tuhina Srivastava
Bc. Tuhina Srivastava
Diplomová práce
Consumer Behaviour in FMCG Sector with Reference to Coffee in Czech Republic and India
Abstract:
The FMCG sector is very dynamic and is constantly evolving and is characterized by thousands of products. Coffee is one FMCG product which is very popular and is the world’s favourite beverage. There have been numerous attempts to study the consumer behaviour towards coffee in different regions. All the research has been done locally and is restricted to local areas. An attempt has been made to study …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Maier, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SRIVASTAVA, Tuhina. \textit{Consumer Behaviour in FMCG Sector with Reference to Coffee in Czech Republic and India}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ffaqlg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli
Název
Vložil
Vloženo
Práva