Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji – Jana Vilišová
Jana Vilišová
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji
Marketing Research on Car Sales in the Olomouc Region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu automobilového průmyslu v Olomouckém kraji u společnosti PorscheOlomouc. Bakalářská práce je rozdělena na 2 části teoretickou a praktickou. Teoretická část, se zabývá základy a cíly marketingu, marketingovým výzkumem, image a v konečné fázi segmentací trhu. Praktická část je věnována společností PorscheOlomouc a jejich marketingu, výběrem správné …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research on car sales in the Olomouc region by company PorscheOlomouc. The bachelor thesis is dividend into 2 parts into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with basics and objectives of marketing, marketing research, image and in the final stage segmentation of market. Practicial part deals with company PorscheOlomouc and their marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2012
Accessible from:: 29. 3. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ekaterina KHITILOVÁ
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VILIŠOVÁ, Jana. \textit{Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian College Olomouc. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ffiz7x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vilišová, Jana. Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová