Jana Vilišová

Bachelor's thesis

Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji

Marketing Research on Car Sales in the Olomouc Region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu automobilového průmyslu v Olomouckém kraji u společnosti PorscheOlomouc. Bakalářská práce je rozdělena na 2 části teoretickou a praktickou. Teoretická část, se zabývá základy a cíly marketingu, marketingovým výzkumem, image a v konečné fázi segmentací trhu. Praktická část je věnována společností PorscheOlomouc a jejich marketingu, výběrem správné …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing research on car sales in the Olomouc region by company PorscheOlomouc. The bachelor thesis is dividend into 2 parts into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with basics and objectives of marketing, marketing research, image and in the final stage segmentation of market. Practicial part deals with company PorscheOlomouc and their marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2012
Accessible from:: 29. 3. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ekaterina KHITILOVÁ
  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vilišová, Jana. Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc

Moravian College Olomouc

Moravian College Olomouc

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management