Blended learning ve výuce žáků s SPU – Mgr. et Mgr. Robin Horák
Mgr. et Mgr. Robin Horák
Rigorózní práce
Blended learning ve výuce žáků s SPU
Blended learning in education of pupils with learning disabilities
Anotace:
Rigorózní práce poskytuje teoretický základ týkající se vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a využívání ICT a blended learningu ve vzdělávání. Výzkumná část práce mapuje využívání ICT. Rigorózní práce je rozdělena na tři kapitoly, z nichž první dvě jsou teoretické a třetí výzkumná. První kapitola se zabývá vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení, obecně popisuje specifické poruchy …víceAbstract:
The thesis provides a theoretical basis related to education of pupils with specific learning disabilities and use of ICT and blended learning in education. The research part of the work explores the current use of ICT at elementary schools. The thesis is divided into three chapters – the first two are theoretical and the third is the research. The first chapter deals with the education of students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i3w5m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 4. 2017
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová