Analýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTube – Vanda Matyščáková
Vanda Matyščáková
Diplomová práce
Analýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTube
Analysis of the Virtual Community Members Behaviour on YouTube
Anotace:
Tématem diplomové práce je Analýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTube. Cílem diplomové práce bylo identifikovat faktory ovlivňující chování příslušníků komunit na YouTube se zaměřením na oblast módy a krásy. Pro realizaci výzkumu byla využita metoda elektronického dotazníkového šetření. Při vyhodnocování výsledků dotazování byla využita korelační analýza pro zjišťování závislostí mezi …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis is Analysis of the Virtual Community Members Behaviour on YouTube. The goal of the thesis is to identify factors that influence behaviour of members of YouTube communities with focus on the areas of fashion and beauty.The method used for the research was an online survey. For survey evaluation, correlation analysis for finding relations between respondents answers was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Eliška Svobodová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Comparing the online behaviour of Generation Z consumers before and after the Covid-19 pandemic
Alexia Tara Jones -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová