Specifika releasu módní značky a s praktickým ověřením v reálném prostředí – Ester Horovičová
Ester Horovičová
Bakalářská práce
Specifika releasu módní značky a s praktickým ověřením v reálném prostředí
The specifics of the fashion brand release and verification in a real environment
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na branding e-shopu Zoot.cz a její privátní značky Alchymi. Obsahuje zhodnocení brandingové strategie s cílem posílení značky Alchymi. Teoretická část je zaměřena na prvky marketingové komunikace, brandingové strategie a budování módní značky. Praktická část se zabývá analýzou společnosti Zoot, její privátní značku Alchymi a následnými návrhy na zlepšení propagace a komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on branding if the Zoot.cz online shop and its private brand Alchymi. It contains evaluation of the branding strategy aiming to enhance the brand. The theoretical part is concerned with elements of marketing communication, branding strategy and development of a fashion brand. The focus of the practical part is the analysis of the Zoot company and its private brand Alchymi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Kristina Bílková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69635
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Myšlení a reklama
Monika Bartoňová -
Generace Z – jejich hodnoty a reklama
Denisa Lainková