Nikola Moravcová

Master's thesis

Vnímání Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y - rozdíl mezi ČR a Čínou

Perception of Corporate Social Responsibility by Y generation - the difference between the Czech Republic and China
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským vnímáním Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y u dvou kulturně odlišných zemí, kterými jsou Česká republika a Čínská lidová republika. Cílem práce je nalézt odpověď na otázku týkající se toho, jak se liší čeští versus čínští studenti ve vnímání společenské odpovědnosti podniku. Teoretická část se věnuje rešerši spojené se společenskou odpovědností …more
Abstract:
The diploma thesis deals with consumer perception of Corporate Social Responsibility of Y generation in two culturally different countries - Czech Republic and People's Republic of China. The aim of diploma thesis is to find the answer to the question - how Czech students and Chinese students are different in perception of corporate social responsibility. The theoretical part is devoted to research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2019
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Daria Gunina

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76511