Kristína Čahojová

Bakalářská práce

Marketing a finanční krize

Marketing a finanční krize
Anotace:
Práce popisuje vliv recese na marketing ve střední Evropě. Je zaměřena především na politický marketing v České republice, na Slovensku, v Rakousku a v Maďarsku. Teoretická část se zabývá definicí a vývojem politického marketingu. Analýza makroekonomických podmínek a nedávný politický vývoj jsou shrnuty v první části. Dopad krize je popsán na politických kampaních. Nové marketingové trendy jsou shrnuty …více
Abstract:
The paper is describing the effects of recession on marketing in Central Europe. It is especially focused on political marketing in Czech republic, Slovakia, Austria and Hungary. The theoretical part covers definitions and the developement of political marketing. The analysis of the macroeconomic conditions and the recent developements are summarized in the first part. The impact of the crisis is described …více
Abstract:
V práci je popísaný dopad ekonomickej recesie na trendy marketingu v Centrálnej Európe. Tento dopad je prezentovaný na politických kampaniach v Českej republike, na Slovensku, Rakúsku a Maďarsku. Teoretická časť sa zaoberá definíciou a vývojom politického marketingu. Analýza makroekonomických podmienok a nedávny politický vývoj sú zhrnuté v prvej časti. Vplyv krízy je opísaný na politických kampaniach …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Jan Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20458