Skenování animací lidských obličejů zařízením MS Kinect – Dominik POCH
Dominik POCH
Bachelor's thesis
Skenování animací lidských obličejů zařízením MS Kinect
Scanning of human face animations using MS Kinect
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby 3D animací. Popisuje základní používané principy a metody v celém procesu. Cílem práce je nalézt řešení, které bude vyžadovat minimální vložené náklady na jednotlivé dílčí kroky animačního procesu. Z tohoto důvodu budou vyzkoušeny různé techniky pro snímání objektu v trojrozměrném prostoru s ohledem na poměr cena/výkon. Zaměřeno je především na zařízení …moreAbstract:
The bachelor thesis discusses an issue of creation of 3D animations. It describes basic principles and methods used throughout the entire animation process. The main goal of the thesis is to find a solution which requires to put minimal amount of expenses in each substep of the animation process. For this reason, different techniques for scanning in threedimensional space will be tested with respect …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POCH, Dominik. Skenování animací lidských obličejů zařízením MS Kinect. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / field:
Computer Science and Engineering / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Tvorba 3D modelu kostela sv. Mikuláše v Kašperských Horách
Michal Niebauer -
Tvorba 3D modelu pomníku Jana Blahoslava na Horním náměstí v Přerově
Marek Foukal -
Využití současných technologií pro účely 3D modelování a BIM
Milan Matolák -
3D laserové skenování silničního mostu v Mokrých Lazcích
Jan Němeček -
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK -
Využití Kinect pro rehabilitaci v domácím prostředí
Jakub Vraný