Analýza úspěšnosti propagační kampaně ve firmě – Ing. Tomáš Kubišta
Ing. Tomáš Kubišta
Bachelor's thesis
Analýza úspěšnosti propagační kampaně ve firmě
Analysis of the success of promotional campaign in the company
Abstract:
Tato bakalářská práce se týká analýzy propagační kampaně společnosti zabývající se poskytováním služeb fitness, wellness a spa. Teoretická část práce je zaměřena na pojmy, jako je marketing, marketingový mix služeb, marketingová strategie. V praktické části je práce v úvodu zaměřena na představení společnosti a její strategický plán, dále pak na analýzu propagační kampaně a výsledky analýzy jsou využity …moreAbstract:
This thesis concerns the analysis of promotional campaign companie providing services, gym, spa and wellness. The theoretical part is focused on concepts such as marketing, marketing mix of services, marketing strategy. The practical part of work in the beginning focused on the performance of the company and its strategic plan, then the analysis of promotional campaigns and analysis results are used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/owm51/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova