Analýza úspěšnosti propagační kampaně ve firmě – Ing. Tomáš Kubišta
Ing. Tomáš Kubišta
Bakalářská práce
Analýza úspěšnosti propagační kampaně ve firmě
Analysis of the success of promotional campaign in the company
Anotace:
Tato bakalářská práce se týká analýzy propagační kampaně společnosti zabývající se poskytováním služeb fitness, wellness a spa. Teoretická část práce je zaměřena na pojmy, jako je marketing, marketingový mix služeb, marketingová strategie. V praktické části je práce v úvodu zaměřena na představení společnosti a její strategický plán, dále pak na analýzu propagační kampaně a výsledky analýzy jsou využity …víceAbstract:
This thesis concerns the analysis of promotional campaign companie providing services, gym, spa and wellness. The theoretical part is focused on concepts such as marketing, marketing mix of services, marketing strategy. The practical part of work in the beginning focused on the performance of the company and its strategic plan, then the analysis of promotional campaigns and analysis results are used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/owm51/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova