Vstup vzdělávací firmy Controller Institut, s.r.o. na zahraniční trh – Martina Profotová
Martina Profotová
Bakalářská práce
Vstup vzdělávací firmy Controller Institut, s.r.o. na zahraniční trh
Entry of the educational company Controller Institut s.r.o. into the foreign market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vstupem vzdělávací firmy Controller Institut s.r.o. na zahraniční trh. Za účelem této internacionalizace uvedla společnost na trh novou obchodní značku s názvem Expertim, která tvoří webovou globální platformu určenou k nabídce odborného obsahu v oblasti controllingu a financí. Tato práce představuje popis vzniku samotné značky Expertim, celkovou strategii společnosti a její …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the entry of the educational company Controller Institut s.r.o. into the foreign market. To achieve this internationalization, the company launched a new brand called Expertim, a global web platform designed to offer professional content in controlling and finance. This thesis aims to describe the creation of the Expertim brand itself, the company's overall strategy, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88882
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Kubálek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88882
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge