Mystery shopping vybraného produktu značky ETA – Eliška Benetinová
Eliška Benetinová
Bakalářská práce
Mystery shopping vybraného produktu značky ETA
Mystery Shopping of Selected ETA Product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, který bude proveden ve vybraných prodejnách, kde se nachází zkoumaný produkt ETA. Teoretická část práce je zaměřena na stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, které vyplývají z daného tématu. Jednotlivé termíny souvisejí s osobním prodejem a mystery shoppingem. Praktická část práce charakterizuje vybranou společnost ETA, popíše …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping. This method will be applied at the selected stores where the targeted ETA product is located. The theoretical part is focused on the main concepts from the field of marketing communications. The individual terms, in the theoretical part, are related to personal selling and mystery shopping. While the practical part describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Benetinová, Eliška. Mystery shopping vybraného produktu značky ETA. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová