Mystery shopping vybraného produktu značky ETA – Eliška Benetinová
Eliška Benetinová
Bachelor's thesis
Mystery shopping vybraného produktu značky ETA
Mystery Shopping of Selected ETA Product
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, který bude proveden ve vybraných prodejnách, kde se nachází zkoumaný produkt ETA. Teoretická část práce je zaměřena na stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, které vyplývají z daného tématu. Jednotlivé termíny souvisejí s osobním prodejem a mystery shoppingem. Praktická část práce charakterizuje vybranou společnost ETA, popíše …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping. This method will be applied at the selected stores where the targeted ETA product is located. The theoretical part is focused on the main concepts from the field of marketing communications. The individual terms, in the theoretical part, are related to personal selling and mystery shopping. While the practical part describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Benetinová, Eliška. Mystery shopping vybraného produktu značky ETA. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová