Eliška Benetinová

Bachelor's thesis

Mystery shopping vybraného produktu značky ETA

Mystery Shopping of Selected ETA Product
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, který bude proveden ve vybraných prodejnách, kde se nachází zkoumaný produkt ETA. Teoretická část práce je zaměřena na stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, které vyplývají z daného tématu. Jednotlivé termíny souvisejí s osobním prodejem a mystery shoppingem. Praktická část práce charakterizuje vybranou společnost ETA, popíše …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping. This method will be applied at the selected stores where the targeted ETA product is located. The theoretical part is focused on the main concepts from the field of marketing communications. The individual terms, in the theoretical part, are related to personal selling and mystery shopping. While the practical part describes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Benetinová, Eliška. Mystery shopping vybraného produktu značky ETA. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications