Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – Bc. Kateřina Lišková
Bc. Kateřina Lišková
Bakalářská práce
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Alternative and augmentative communication in children with autism spectrum disorders
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím metod alternativní a augmentativní komunikace (dále jen AAK) u žáků s poruchou autistického spektra (dále jen PAS) na základních školách běžného typu a základních školách zřízených dle § 16 odst. 9 školského zákona. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol a přibližuje základní teoretická východiska vztahující se …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with the use of methods of alternative and augmentative communication (hereafter AAC) for pupils with autism spectrum disorders (hereafter ASD) at usual primary schools and primary schools based on the Section 16 (9) of the Education Act (special primary school). This thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into two chapters …víceKlíčová slova
poruchy autistického spektra PAS pervazivní vývojové poruchy alternativní a augmentativní komunikace AAK komunikace komunikační schopnost neverbální komunikace autism spectrum disorders ASD pervasive developmental disorders alternative and augmentative communication AAC communication communication ability nonverbal communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a1f5b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole
Veronika Huková -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK -
Rozvoj alternativní komunikace u žáků s poruchou autistického spektra
Jana Vostrčilová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem
Petra Ševčíková -
Specifika komunikace s dítětem s pervazivní vývojovou poruchou v přednemocniční neodkladné péči
Mariana Černá