Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole – Michaela VAŠKŮ
Michaela VAŠKŮ
Diplomová práce
Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole
Diagnostics of School Preparedness in the Field of Pre-school Children Practical Autonomy in a Nursery School with Montessori Elements and in a Public Kindergarten
Anotace:
Diplomová práce teoreticky - empirického charakteru se zaměřuje na problematiku praktické samostatnosti předškolních dětí v Montessori školách a v běžných mateřských školách. Zaměřuje se na problematiku praktické samostatnosti dětí, ale také na rozdílnost přístupů mateřských škol k jejímu rozvoji a na adaptaci žáků prvních ročníků základních škol. Kvalitativní výzkum skrze metody zúčastněného pozorování …víceAbstract:
The diploma thesis of a theoretical - empirical character focuses on the issue of practical independence of preschool children in Mon-tessori schools and in regular kindergartens. It focuses on the issue of practical independence of children, but also on the diversity of nursery schools approaches to its development and on the adapta-tion of first-year primary school pupils. Qualitative research exam …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠKŮ, Michaela. \textit{Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/fgv89z/.
Jak správně citovat práci
VAŠKŮ, Michaela. Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole . Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Školní adaptace ukrajinských žáků na základní škole – případová studie
Lukáš Vlach -
Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí
Barbora Pospíšilová -
Vstup dítěte do základní školy a adaptace na školní prostředí
Tereza LORENCOVÁ -
Specifika adaptace žáků 1. ročníku na školní prostředí se vzdělávacím programem Začít spolu
Šárka TUČKOVÁ -
Adaptace žáků 1. ročníku na školní prostředí
Lucie SKOUPÁ -
Adaptace žáků na přechod na střední školu: případová studie
Tomáš Gill -
Vliv školního prostředí na komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Kristýna Marková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 4. 2022