Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole – Michaela VAŠKŮ
Michaela VAŠKŮ
Master's thesis
Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole
Diagnostics of School Preparedness in the Field of Pre-school Children Practical Autonomy in a Nursery School with Montessori Elements and in a Public Kindergarten
Abstract:
Diplomová práce teoreticky - empirického charakteru se zaměřuje na problematiku praktické samostatnosti předškolních dětí v Montessori školách a v běžných mateřských školách. Zaměřuje se na problematiku praktické samostatnosti dětí, ale také na rozdílnost přístupů mateřských škol k jejímu rozvoji a na adaptaci žáků prvních ročníků základních škol. Kvalitativní výzkum skrze metody zúčastněného pozorování …moreAbstract:
The diploma thesis of a theoretical - empirical character focuses on the issue of practical independence of preschool children in Mon-tessori schools and in regular kindergartens. It focuses on the issue of practical independence of children, but also on the diversity of nursery schools approaches to its development and on the adapta-tion of first-year primary school pupils. Qualitative research exam …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠKŮ, Michaela. \textit{Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/fgv89z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŠKŮ, Michaela. Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole . Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Školní adaptace ukrajinských žáků na základní škole – případová studie
Lukáš Vlach -
Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí
Barbora Pospíšilová -
Vstup dítěte do základní školy a adaptace na školní prostředí
Tereza LORENCOVÁ -
Specifika adaptace žáků 1. ročníku na školní prostředí se vzdělávacím programem Začít spolu
Šárka TUČKOVÁ -
Adaptace žáků 1. ročníku na školní prostředí
Lucie SKOUPÁ -
Adaptace žáků na přechod na střední školu: případová studie
Tomáš Gill -
Vliv školního prostředí na komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Kristýna Marková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/4/2022