Ing. Lenka Horčičková

Diplomová práce

Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka

Marketing communication of company as a process of formation customer value
Anotace:
Téma této diplomové práce je Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka. Podnik zvolený pro účely práce se zabývá prodejem výpočetní a mobilní techniky v regionu s vysokou nezaměstnaností a nízkými mzdami. Jako svou hlavní komunikační strategii si stanovil komunikaci prostřednictvím nízkých cen, jimiž se snaží zároveň poskytovat hodnotu svým zákazníkům. Cílem diplomové …více
Abstract:
The topic of my diploma work is Marketing communication of company as a process of formation of customer value. The company, which was chosen for this work, is the retail shop that with computers and cell phones and range of accessories for these articles. This shop run a business in region with high unemployment rate and low revenues. This fact led the owners to communicate with their customers through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horčičková, Lenka. Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN