Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka – Ing. Lenka Horčičková
Ing. Lenka Horčičková
Master's thesis
Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka
Marketing communication of company as a process of formation customer value
Abstract:
Téma této diplomové práce je Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka. Podnik zvolený pro účely práce se zabývá prodejem výpočetní a mobilní techniky v regionu s vysokou nezaměstnaností a nízkými mzdami. Jako svou hlavní komunikační strategii si stanovil komunikaci prostřednictvím nízkých cen, jimiž se snaží zároveň poskytovat hodnotu svým zákazníkům. Cílem diplomové …moreAbstract:
The topic of my diploma work is Marketing communication of company as a process of formation of customer value. The company, which was chosen for this work, is the retail shop that with computers and cell phones and range of accessories for these articles. This shop run a business in region with high unemployment rate and low revenues. This fact led the owners to communicate with their customers through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Accessible from:: 9. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORČIČKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fgvwzl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horčičková, Lenka. Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček