Ing. Luděk Hrdlička

Bachelor's thesis

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita

The selection criteria for the media campaign by La Pura Vita
Abstract:
Cílem bakalářské práce je najít vhodné reklamní médium pro propagaci kadeřnického a kosmetického studia La Pura Vita v Praze. Při hledání vhodného reklamního média je kladen důraz na přímé oslovení potenciálních zákazníků. Měřítkem úspěšnosti, zda je médium vhodně zvoleno, je cena vynaložená na získání jednoho zákazníka. Práce je rozdělená do dvou kapitol. První kapitola se zabývá problematikou marketingové …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find an appropriate advertising medium for promotion of La Pura Vita - a hair and cosmetics studio in Prague. The media is to be be chosen to focus on addressing the potencial clients directly and the price of gaining each client will serve as a level of efficiency. The thesis is devided into two chapters. The first chapter is focused on marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2011
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Marek Matějka, PhDr. Petr Hubík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication