Petra Lomozová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro značku Giotto na českém trhu

Marketing Strategy Proposal for the Giotto Brand on the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Ferrero na českém trhu, a to konkrétně u značky Giotto. Jedná se o italskou společnost, která má v současnosti pod sebou značky Kinder, Nutella, Tic Tac a pralinky typu Ferrero Rocher, Raffaello, Mon Cheri, Pocket Coffee, Giotto. Cílem diplomové práce je navrhnout strategii pro vylepšení postavení značky Giotto na českém trhu …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the evaluation of the marketing strategy of the Ferrero company on the Czech market, specifically for the Giotto brand. It is an Italian company that is currently famous for the brands Kinder, Nutella, Tic Tac and pralines such as Ferrero Rocher, Raffaello, Mon Cheri, Pocket Coffee, Giotto. The aim of the thesis is to propose a strategy for improving the position of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Kristina Baraćová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89083