Návrh marketingové strategie pro značku Giotto na českém trhu – Petra Lomozová
Petra Lomozová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro značku Giotto na českém trhu
Marketing Strategy Proposal for the Giotto Brand on the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Ferrero na českém trhu, a to konkrétně u značky Giotto. Jedná se o italskou společnost, která má v současnosti pod sebou značky Kinder, Nutella, Tic Tac a pralinky typu Ferrero Rocher, Raffaello, Mon Cheri, Pocket Coffee, Giotto. Cílem diplomové práce je navrhnout strategii pro vylepšení postavení značky Giotto na českém trhu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation of the marketing strategy of the Ferrero company on the Czech market, specifically for the Giotto brand. It is an Italian company that is currently famous for the brands Kinder, Nutella, Tic Tac and pralines such as Ferrero Rocher, Raffaello, Mon Cheri, Pocket Coffee, Giotto. The aim of the thesis is to propose a strategy for improving the position of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89083
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Kristina Baraćová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89083
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková