Působení reklamních sdělení na cílovou skupinu – Radka Lejčková
Radka Lejčková
Master's thesis
Působení reklamních sdělení na cílovou skupinu
The influence of advertising messages on the target audience
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá působením reklamních sdělení na příslušníky cílových skupin. V teoretické části analyzuji, podle čeho se lidé rozhodují. Zdůrazňuji rostoucí roli emocí. Poté popisuji doporučení ke tvorbě textové i vizuální stránky reklamního sdělení. V praktické části ověřuji, jak tyto rady skutečně působí na vybranou skupinu. Využívám metodu skupinového rozhovoru. Provádím rozhovory s odborníky …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the influence which the advertising messages have on the target audience. In the theoretical part I analyze the way in which people are deciding. I emphasize the growing role of emotions. Furthermore I describe recommendations how to create textual and visual parts of the advertising messages. In the practical part I verify how these recommendations actually influence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedúci: Eva Kašparová
- Oponent: Emilie Franková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce a násilná trestná činnost
Kristýna Junová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová -
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Vendula Větrovcová -
Emoce u sester v intenzivní péči
Adéla Košnářová