Bc. Filip Kluger
Diplomová práce
Hodnocení účinnosti reklamy
Evaluation of effectiveness of advertisement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou reklamy. V teoretické části jsou popsány marketingové pojmy, kroky pro sestavení reklamy, druhy offline a online reklamy a jejich hlavní využití včetně výhod i nevýhod. Praktická část diplomové práce se věnuje nově vytvořené kampani v reklamních systémech od společnosti Seznam.cz a také nastavení jednotlivých reklam na sociální síti Facebook. Jednotlivé propagace …víceAbstract:
This thesis is focused on the effectiveness of advertisement. The theoretical chapter describes marketing concepts, steps needed for the creation of an advertisement, types of online and offline advertisement and their respective utilisation with the focus on advantages and disadvantages. The practical chapter provides for an analysis of new campaigns in advertisement systems from the company Seznam …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Reklama v oblasti potravin
Jiří Hruška -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
Petra Doležalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva