Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012 – Filip HIRŇÁK
Filip HIRŇÁK
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012
Layout of marketing strategy for children sanatorium Pec pod Sněžkou on 2012
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou, která vychází z aktuálního stavu této organizace. Hlavním cílem práce je analýza současné marketingové strategie této organizace a návrh nové strategie, která bude efektivnější a povede ke zvýšení obsazenosti ozdravovny.Abstract:
This thesis deals with marketing strategy of sanatorium for children in Pec pod Sněžkou. This strategy comes out from actual state of this organization. Main part of this thesis is analysis of actual marketing strategy of the sanatorium and plan new strategy that will be more effective and will lead to higher occupation of the sanatorium.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HIRŇÁK, Filip. Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh praktického využití Snoezelen místnosti organizace Dětský klíč Šumperk, o. p. s.
Martina KUBÍČKOVÁ -
Projekt organizace dětského tábora pořádaného vybranou neziskovou organizací
Renata Dočekalová -
Strategický plán neziskové organizace
Tereza Vytlačilová -
Marketingová komunikace vybraných agentur Organizace Spojených Národů v českých médiích
Alžběta Oborná -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova
Název
Vložil
Vloženo
Práva