Ing. Lukáš Beneš

Bakalářská práce

Analýza výsledků zavedení nového výrobku na trh

Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh“ je analýza uvedení nového potravinového doplňku UBIQUINOL Q10 společnosti Finclub s.r.o. na český trh. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu a podrobné rozebrání jeho základních složek – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik …více
Abstract:
The subject of bachelor's thesis „Launching a new product on the market“ is an introduction analysis of a new Finclub Ltd. dietary supplement UBIQUINOL Q10 on the Czech market. In the first part are elaborated theoretical resources for creation of marketing mix and detailed description of its essential elements – so-called 4 P product, price, place and promotion). In the second, practical part is the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radek Bartuška, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku