Analýza výsledků zavedení nového výrobku na trh – Ing. Lukáš Beneš
Ing. Lukáš Beneš
Bakalářská práce
Analýza výsledků zavedení nového výrobku na trh
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh“ je analýza uvedení nového potravinového doplňku UBIQUINOL Q10 společnosti Finclub s.r.o. na český trh. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu a podrobné rozebrání jeho základních složek – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik …víceAbstract:
The subject of bachelor's thesis „Launching a new product on the market“ is an introduction analysis of a new Finclub Ltd. dietary supplement UBIQUINOL Q10 on the Czech market. In the first part are elaborated theoretical resources for creation of marketing mix and detailed description of its essential elements – so-called 4 P product, price, place and promotion). In the second, practical part is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ubkye/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radek Bartuška, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v malé organizaci
Libor Bulička -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Bobinie Photography
Dominika Třasoňová