Analýza a návrh internetového obchodu pro knihkupectví – Mgr. Otakar Hypš
Mgr. Otakar Hypš
Bachelor's thesis
Analýza a návrh internetového obchodu pro knihkupectví
Analyze and design eshop for bookstore
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je dovést vývoj internetového obchodu od samého počátku do fáze spuštění prodeje. Analyzovat podmínky, ve kterých bude obchod vznikat, a jejich analýze se v implementaci a optimalizaci pro vyhledávače přizpůsobit. Praktická část práce spočívá v návrhu a kompletním naprogramování internetového obchodu ve Frameworku Nette.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and manage the whole process of development of eshop. It analyses the environment of bookstore and uses the analysis to implement and optimize a new application. The practical part of this thesis lies in designing and programming complete eshop using Framework Nette.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sc7ku/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Josef Prokeš, Ph.D.
- Reader: RNDr. Šimon Suchomel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Testování a analýza UX designu výukové aplikace pro VR Biomes
Martina Střechová -
Uživatelské testovaní a User experience analýza v oblasti e-commerce
Jan Kliment -
Uživatelské testování jako součást analýzy a návrhu ve vývoji softwaru
David Holík -
Uživatelské testování mobilních verzí online katalogů knihoven
Karel Pospíšil -
Uživatelské testování použitelnosti webové stránky IT MUNI
Simona Kunovská -
Návrh a uživatelské testování aplikace na kognitivní trénink pro jedince se schizofrenií
Anita Ahmad -
Automatizované zpracování prostorových dat z uživatelského testování 3D geovizualizací
Vítězslav Huk -
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach