Marketingová komunikace vybrané mateřské školy – Žaneta HEGEDÜSOVÁ
Žaneta HEGEDÜSOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané mateřské školy
Marketing communication of the selected kindergarten
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané mateřské školy. Cílem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace vybrané mateřské školy pomocí vhodných nástrojů a navrhnout opatření vedoucí ke zefektivnění této komunikace. Práce je rozdělena to dvou částí na teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zaměřena na definování neziskového sektoru, na marketing v …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of a selected kindergarten. The goal of the thesis is to analyze the current state of marketing communication of the selected kindergarten using appropriate tools and to propose measures leading to the efficiency of this communication. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part of the work is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEGEDÜSOVÁ, Žaneta. Marketingová komunikace vybrané mateřské školy. Cheb, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová