Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice – PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Disertační práce
Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice
Analysis of Teaching Process in Elementary Schools Practical in the Czech Republic
Anotace:
Disertační práce je zaměřena na analýzu vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice, se zaměřením na vyučovací metody, formy a prostředky. Teoretická část disertační práce charakterizuje mentální postižení a přístupy ke vzdělávání žáků s mentálním postižením z teoretického hlediska. Empirická část disertační práce obsahuje dva výzkumné projekty. První výzkumný projekt je …víceAbstract:
The dissertation thesis deals with the analysis of teaching process in elementary schools practical in the Czech Republic, focusing on teaching methods, forms and resources. The teoretical part describes a mental disability and approaches to teaching pupils with mental handicap from a theoretical point of view. The empirical part includes two research projects. First research project is focused on …víceKlíčová slova
Lehké mentální postižení vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením základní škola praktická vyučovací proces vyučovací metody vyučovací formy vyučovací prostředky. Mild mental handicap education of pupils with mild mental handicap elementary school practice teaching process teaching methods teaching forms teaching resources.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fxppd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 11. 2011
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D., prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (tříleté)
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to children with mild mental retardation
Eva Janečková -
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Hana VESELÁ -
Sociokulturní a jazykový handicap ve vzdělávání romských žáků na 2. stupni základní školy
Jarmila Jonášová -
Výzkum postojů vybraných skupin žáků ke společnému vzdělávání žáků s handicapem
Jitka SVOBODOVÁ -
Perspektivy ve vzdělávání žáků s handicapem.
Andrea SABOLOVÁ -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ