Profil společnosti Duplex Pop Up Bar na sociálních sítích – Lucie Malátová
Lucie Malátová
Bachelor's thesis
Profil společnosti Duplex Pop Up Bar na sociálních sítích
Duplex Pop Up Bar company profile on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá profilem vybrané společnosti na sociálních sítích. Hlavním cílem je navržení marketingové strategie na sociálních sítích společnosti Duplex Pop Up Bar, která by měla zároveň vést ke zvýšení sledovanosti na používaných sítích za sledované období a následné zvýšení návštěvnosti podniku. Celá práce je rozdělena na část teoretickou a vlastní práci neboli část praktickou. V teoretické …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the profile of a selected company on social networks. The main objective is to propose a social media marketing strategy for the company Duplex Pop Up Bar, which should also lead to an increase in the number of followers on the networks used during the period under review and a subsequent increase in the number of visitors. The entire work is divided into a theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2023
- Supervisor: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Reader: Milena Dvořáková, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALÁTOVÁ, Lucie. \textit{Profil společnosti Duplex Pop Up Bar na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/fi3vhd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Role influencer marketingu ve vybraném podniku
Alina Melnychenko -
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Tereza PROVINSKÁ -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Gordana Bilecová -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Influencer Marketing
Sára Doanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses fi3vhd fi3vhd/2
16/3/2023