Analýza kampaně v prezidentských volbách 2018 v ČR: Klíčová témata – Nikola ŠTURCOVÁ
Nikola ŠTURCOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza kampaně v prezidentských volbách 2018 v ČR: Klíčová témata
Analysis of the 2018 presidential campaign in the Czech Republic: Key themes
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaobírá prezidentskou volbou v ČR z roku 2018, zejména pak jejími klíčovými tématy. Dále řeší způsob, jakým jednotliví kandidáti ke kampani a k tématům přistupovali a zda se snažili o vlastní nastavení agendy. K pochopení tématu bylo třeba do práce zahrnout i teoretickou část zaobírající se zejména politickým marketingem a agendou setting. Aby bylo možné klíčová témata rozklíčovat …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the 2018 presidential campaign in the Czech republic, its main subjects and the way how all of the candidates took their chances to set their own individual agenda. I claim that there were only few candidates who even tried to find any other agenda than the commonly known and were set either by media or public opinion. I think, that if you want to underestand the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Petr Krčál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTURCOVÁ, Nikola. Analýza kampaně v prezidentských volbách 2018 v ČR: Klíčová témata. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v éře nových médií: prezidentská kampaň Baracka Obamy v roce 2008
Marie SVÁČKOVÁ -
Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Marie Komárková -
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
Beáta MAŠKULÍKOVÁ -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Motivační program pro talenty ve společnosti Holmes Place Česká republika a jeho přínos pro zaměstnance a zaměstnavatele
Miroslav Telecký -
Dezinformační weby jako nástroj ruské zahraniční propagandy: Příklad webu Sputnik Česká republika
Andrea Malá -
Česká republika a problém mezinárodní migrace.
Kateřina Řezníčková -
Statistická analýza činnosti společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a její perspektivy
Miroslava Kohoutová