Bc. Jessica Niederlová

Master's thesis

Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh

Marketing strategy for the expansion of the Czech company MUFFIK on the German market
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tvorbě marketingové strategie pro expanzi české společnosti MUFFIK na německý trh. Teoretická část definuje klíčové pojmy v oblasti mezinárodního marketingu, věnuje se nástrojům pro analýzu vnějšího i vnitřního prostředí a poskytuje tedy teoretické podklady užitečné k vypracování efektivní strategie. Analytická část se zabývá především analýzou společnosti samotné, německého …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on the development of a marketing strategy for the expansion of the Czech company MUFFIK on the German market. The theoretical part defines the key concepts in the field of international marketing, focuses on tools for analyzing the external and internal environment and thus provides theoretical background useful for developing an effective strategy. The analytical part deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON