Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh – Bc. Jessica Niederlová
Bc. Jessica Niederlová
Master's thesis
Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh
Marketing strategy for the expansion of the Czech company MUFFIK on the German market
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tvorbě marketingové strategie pro expanzi české společnosti MUFFIK na německý trh. Teoretická část definuje klíčové pojmy v oblasti mezinárodního marketingu, věnuje se nástrojům pro analýzu vnějšího i vnitřního prostředí a poskytuje tedy teoretické podklady užitečné k vypracování efektivní strategie. Analytická část se zabývá především analýzou společnosti samotné, německého …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the development of a marketing strategy for the expansion of the Czech company MUFFIK on the German market. The theoretical part defines the key concepts in the field of international marketing, focuses on tools for analyzing the external and internal environment and thus provides theoretical background useful for developing an effective strategy. The analytical part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIEDERLOVÁ, Jessica. \textit{Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/fi8rzu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik
Pavlína Sehnalová -
Marketingová strategie resortu
Adéla Mojžíšová -
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Kristýna Mrakavová -
Marketingová strategie podniku Kino Kavárna
Kateřina Rejdáková -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg