Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody Balanced scorecard – Bc. Ondřej Juříček
Bc. Ondřej Juříček
Master's thesis
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody Balanced scorecard
Company strategy and its implementation through the balanced scorecard method
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody Balanced Scorecard“ je strategická analýza stávajícího stavu zkoumaného podniku, navržení vhodné strategie rozvoje tohoto podniku a doporučení pro implementaci strategie prostřednictvím metody Balanced Scorecard do podnikového řízení. V úvodu práce je stanoven její cíl a akcentována důležitost souladu strategického …moreAbstract:
The subject of submitted diploma thesis „Company strategy and its implementation through the Balanced Scorecard method“ is strategic analysis of current company´s state, suggestion of suitable development strategy and recommendation for strategy implementation into company´s management through the Balanced Scorecard method. In the introduction there is main goal of the thesis set and importance of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f61g7/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Jaromír Němec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUŘÍČEK, Ondřej. \textit{Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody Balanced scorecard}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/fie0uc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Strategická mapa cateringové společnosti
Marie Křivánková -
Developing a business strategy to achieve sustainable competitive advantage for Trafin Oil, a.s.
Michał Noga -
Strategická aliance jako zdroj konkurenční výhody
Alžběta Vondráčková -
Finanční analýza v budování konkurenční výhody podniku
Jana Trusinová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Konkurenční výhoda podniku - analýza vybraného podniku
Petr Kuchař -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Ivana Popelářová