Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji – Bc. Miluše DUŠKOVÁ
Bc. Miluše DUŠKOVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji
Marketing Strategy of Protected Workshops Non-Governmental Organizations in the South Bohemian Region
Anotace:
Téma zpracované diplomové práce je Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji. V teoretické části práce se zabývám definicí a významem marketingu, strategickým řízením, marketingovým procesem, marketingovým prostředím, nákupním chováním spotřebitelů i marketingovým výzkumem. Pokračuji v popisu legislativního zakotvení chráněných pracovních míst a vyjmenovávám …víceAnotace:
é. Hlavním důvodem pro nákup výrobků z chráněných dílem je snaha finančně pomoci. Respondenti očekávají kvalitní a designově zajímavé výrobky, za které jsou ochotni zaplatit vyšší cenu, rozhodujícím podnětem pro nákup může být cenové zvýhodnění výrobku. Dále výzkum ukázal, že reklama v místě prodeje má na respondenty významný vliv, ačkoliv si ovlivnění reklamou neuvědomují.Abstract:
The theme of the completed diploma thesis is A Marketing Strategy for Protected Work Places of NGOs in South Bohemia. In the theoretical part I focus on the definition and meaning of marketing, stategic management, the marketing process, the marketing environment, the buying behavior of consumers, marketing research. In the next section I describe the legislative basis for protected work places and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kozlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUŠKOVÁ, Miluše. \textit{Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fifzch/.
Jak správně citovat práci
DUŠKOVÁ, Miluše. Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaMagisterský studijní program / obor:
Rehabilitace / Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Dělení nestátní neziskové organizace na dvě nezávislé entity - případová studie
Adéla Předešlá -
Finanční analýza vybrané nestátní neziskové organizace
Gabriela Knollová -
Návrh plánu na založení nestátní neziskové organizace
Kristýna Pokorná
Název
Vložil
Vloženo
Práva