Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace – Fortune Nwaiwu
Fortune Nwaiwu
Doctoral thesis
Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
The Digital Transformation of Business: A Proposed Framework for Achieving Organisational Transformation
Abstract:
Digital transformation continues to have significant aspect on various aspects of society, the evidence of its impact is visible and self-evident particular across various industry sectors. However, as digital technologies continue to evolve and transform society, the leadership teams of various business organisations continue to struggle in their quest to effectively harness the potentials of these …moreAbstract:
Digitální transformace má i nadále významný aspekt v různých aspektech společnosti, důkazy o jejím dopadu jsou viditelné a evidentní zejména v různých průmyslových odvětvích. Jelikož se však digitální technologie neustále vyvíjejí a transformují společnost, vedoucí týmy různých obchodních organizací nadále bojují ve snaze efektivně využít potenciál těchto technologických inovací při transformaci a …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 15. 7. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NWAIWU, Fortune. \textit{Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/figd20/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nwaiwu, Fortune. Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and Economics
Theses on a related topic
-
Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví
Anna Bernátová -
Digitální transformace HR ve vybrané organizaci.
Kristýna Šiková -
Specifika řízení změn v rámci digitální transformace organizace
Michal Proksch -
Digitální transformace veřejné správy - výzvy a předpoklady
Anastasia Janssen -
Digitální transformace ve finančním sektoru
Artur Galstyan -
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Elina Stocker -
Digitální charita: inovace neziskového sektoru
Květoslava Svrčinová -
Specifika řízení změn v rámci digitální transformace organizace
Michal Proksch