Bc. Jitka Janurová
Bachelor's thesis
Psychologický přístup k POS reklamě
Psychological Approach to POS Advertising
Abstract:
Předpokládaná bakalářská práce se zabývá psychologickým přístupem k POS reklamě. Práce je zaměřena především na rozhodovací proces u zákazníků společnosti McDonald’s. Je zkoumán také in-store marketing, který je úzce spjat s již zmíněnou POS reklamou a také s psychologií barev a tvarů. Práce v psychologickém kontextu se zaobírá i emocemi u člověka při jeho rozhodování o koupi určitého výrobku, jak …moreAbstract:
Submitted thesis deals with the psychological approach to POS advertising. The thesis is mainly focused on the decision-making process of customers at McDonald's. The in-store marketing is also researched since it is closely related with the mentioned POS advertising just like with psychology of colors and shapes. The thesis, in a psychological context, discusses human emotions when deciding on purchasion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l4by3/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka -
Rozhodovací proces v podniku
Patrik Žáček -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková