Bc. Jitka Janurová

Bachelor's thesis

Psychologický přístup k POS reklamě

Psychological Approach to POS Advertising
Abstract:
Předpokládaná bakalářská práce se zabývá psychologickým přístupem k POS reklamě. Práce je zaměřena především na rozhodovací proces u zákazníků společnosti McDonald’s. Je zkoumán také in-store marketing, který je úzce spjat s již zmíněnou POS reklamou a také s psychologií barev a tvarů. Práce v psychologickém kontextu se zaobírá i emocemi u člověka při jeho rozhodování o koupi určitého výrobku, jak …more
Abstract:
Submitted thesis deals with the psychological approach to POS advertising. The thesis is mainly focused on the decision-making process of customers at McDonald's. The in-store marketing is also researched since it is closely related with the mentioned POS advertising just like with psychology of colors and shapes. The thesis, in a psychological context, discusses human emotions when deciding on purchasion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní