Bc. Tereza Fidlerová

Bachelor's thesis

Měření postojů zákazníků k vybraným produktům "zeleného marketingu"

Measuring customer attitudes to selected “green marketing” products
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje vztah spotřebitelů k zelenému marketingu. Cílem bylo změřit postoje zákazníků k produktům environmentálního neboli zeleného marketingu, zjistit postoje a to, jak se spotřebitelé staví k vybraným biopotravinám na trhu v ČR. Teoretická část obsahuje rešerši zdrojů souvisejících s tématem, praktická část se na základě realizovaného marketingového výzkumu pokouší zjistit a změřit …more
Abstract:
The bachelor thesis analyzes the relationship of consumers to green marketing. The aim was to measure the attitudes of customers to environmental or green marketing products, to find out the attitudes and how consumers approach selected organic foods on the market in the Czech Republic. The theoretical part contains a search of resources related to the topic, the practical part tries to find out and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management