L’art de raconter dans la classe de FLE – Bc. Klára Kazlepková
Bc. Klára Kazlepková
Bakalářská práce
L’art de raconter dans la classe de FLE
Stroytelling in FLE
Abstract:
The bachelor thesis L'art de raconter dans le FLE concerns the possibilities and advantages of oral storytelling in a context of French second language lessons. Oral storytelling is depicted as a tool for development of languages skills, especially oral comprehension, oral production and vocabulary acquisition. Furthermore, it contributes to the non-linguistic competencies, which are based on the transdisciplinary …víceAbstract:
Bakalářská práce s názvem L'art de raconter dans le FLE, se zabývá možnostmi a výhodami využití orálního vypravěčství (storytellingu) v rámci výuky francouzského jazyka. Ústní vypravěčství je v práci popisováno jako nástroj k rozvoji kompetencí jazykových, konkrétně ústního projevu, ústního porozumění a osvojování si nové slovní zásoby; dále pak mimojazykových kompetencí žáků, které vycházejí z průřezového …víceKlíčová slova
Oral storytelling oral production oral comprehension emotional development personal and social education intercultural competence folktales oral literature storytellers transdisciplinary ústní vypravěčství ústní produkce ústní porozumění orální literatura lidové pohádky mezipředmětové vztahy vypravěč osobnostní a sociální výchova.
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mt18v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ph.D. Miroslava Novotná
- Oponent: Mgr. Laurent Georges Canal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková