Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál – Bc. Lucie Sovová
Bc. Lucie Sovová
Bachelor's thesis
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Model as a product of a modeling agency and event marketing potential
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je objasnění event marketingových aktivit a zařazení modelky či modele jako marketingový nástroj. Dílčím cílem je objasnění úlohy modelky v případě reklamní fotografie, které nás dennodenně obklopují a způsobu jak na nás vizuálně i psychologicky tyto fotografie působí. Pro řešení hlavního cíle byla navrhnuta eventová akce, kdy byla hlavní náplní móda, a tím pádem byly využity …moreAbstract:
Abstract The goal of this thesis will be to examine marketing activities including the use of unrealistic models as a marketing tool. The issue of using visual strategies of promoting these images surrounding us everyday and how these activities are infecting society on a psychological level will be argued. Positive marketing practices have been around from the begining selling products. Fashion designers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dqwlf/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projekt marketingové komunikace modelky jako produktu modelingové agentury
Zhanna Pogorelova -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Klára Sierra -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar