Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením – Petra Fráňová
Petra Fráňová
Bakalářská práce
Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením
Support of integration process by project teaching focused on introduction of primary school students with special needs of children with health handicap
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje popisu řízené edukační činnosti zaměřené na seznámení žáků základní školy se specifickými potřebami dětí se zdravotním postižením navštěvujících základní školu speciální. V teoretické části je popsán proces všeobecného základního vzdělávání v podmínkách základní školy a porovnán s podmínkami vzdělávání na základní škole speciální. Jsou zde představeny výchovné a vzdělávací …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to description of controlled education activity focused on introduction of primary school students with specific needs of children with health handicap, attending special primary school.In theoretical part is described process of general primary education in conditions of primary school and compared to conditions of education in special primary school. There are indtroduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9998
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Tibor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÁŇOVÁ, Petra. \textit{Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením} [online].
Hradec Králové, 2017 [cit. 2021-03-05]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/fizttk/>.
Bakalářská práce.
Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacímí potřebami k fobickým živočichům a jejich porovnání se žáky bez speciálních vzdělávacích potřeb
Martina Slepánková -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Keramika se žáky se speciálními potřebami
Eva Novobílská -
Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Hana Holečková -
Specifika ve výuce žáků se specifickými vzdělávacími potřebami se zřetelem na využití digitálních technologií v základní škole
Lenka Gajzlerová -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva