Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením – Petra Fráňová
Petra Fráňová
Bakalářská práce
Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením
Support of integration process by project teaching focused on introduction of primary school students with special needs of children with health handicap
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje popisu řízené edukační činnosti zaměřené na seznámení žáků základní školy se specifickými potřebami dětí se zdravotním postižením navštěvujících základní školu speciální. V teoretické části je popsán proces všeobecného základního vzdělávání v podmínkách základní školy a porovnán s podmínkami vzdělávání na základní škole speciální. Jsou zde představeny výchovné a vzdělávací …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to description of controlled education activity focused on introduction of primary school students with specific needs of children with health handicap, attending special primary school.In theoretical part is described process of general primary education in conditions of primary school and compared to conditions of education in special primary school. There are indtroduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9998
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Tibor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÁŇOVÁ, Petra. \textit{Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fizttk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva