Bc. Nikola Burdychová

Master's thesis

Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt

Processing of a loyalty program for selected business subject
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá implementací věrnostního programu ve společnosti AR auto. Jedná se o věrnostní program STK Nové Strašecí, kde se provádí technické kontroly a měření emisí na osobní a nákladní vozidla. První část práce se zaměřuje na charakteristiku marketingu, na podporu prodeje, její účinnost a loajalitu zákazníků. A následně charakteristiku věrnostních programů, kde se dozvíte něco …more
Abstract:
This document defines the implementation of the customer loyalty program at the AR Car Company. The customer loyalty program will be implemented at the Site STK Nove Straseci where the main scope of the activities is vehicle testing and emissions measurement. The first part of the document defines the characteristics of marketing, sales promotion and its efficiency and customers’ loyalty. It describers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication