Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt – Bc. Nikola Burdychová
Bc. Nikola Burdychová
Master's thesis
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
Processing of a loyalty program for selected business subject
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá implementací věrnostního programu ve společnosti AR auto. Jedná se o věrnostní program STK Nové Strašecí, kde se provádí technické kontroly a měření emisí na osobní a nákladní vozidla. První část práce se zaměřuje na charakteristiku marketingu, na podporu prodeje, její účinnost a loajalitu zákazníků. A následně charakteristiku věrnostních programů, kde se dozvíte něco …moreAbstract:
This document defines the implementation of the customer loyalty program at the AR Car Company. The customer loyalty program will be implemented at the Site STK Nove Straseci where the main scope of the activities is vehicle testing and emissions measurement. The first part of the document defines the characteristics of marketing, sales promotion and its efficiency and customers’ loyalty. It describers …moreKeywords
Věrnostní program benefity marketing empirická sonda dotazník podpora prodeje nástroje podpory prodeje marketingová koncepce marketingový mix propagační video animace Loyalty program benefits empirical probe questionnaire sales support sales support tools marketing concept marketing mix promotional video animation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hzzoc/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Animované propagační video
Martina Kubalová -
Zásady a tvorba propagačních videí a animací
Jaroslav Beza -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka