Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt – Bc. Nikola Burdychová
Bc. Nikola Burdychová
Diplomová práce
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
Processing of a loyalty program for selected business subject
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá implementací věrnostního programu ve společnosti AR auto. Jedná se o věrnostní program STK Nové Strašecí, kde se provádí technické kontroly a měření emisí na osobní a nákladní vozidla. První část práce se zaměřuje na charakteristiku marketingu, na podporu prodeje, její účinnost a loajalitu zákazníků. A následně charakteristiku věrnostních programů, kde se dozvíte něco …víceAbstract:
This document defines the implementation of the customer loyalty program at the AR Car Company. The customer loyalty program will be implemented at the Site STK Nove Straseci where the main scope of the activities is vehicle testing and emissions measurement. The first part of the document defines the characteristics of marketing, sales promotion and its efficiency and customers’ loyalty. It describers …víceKlíčová slova
Věrnostní program benefity marketing empirická sonda dotazník podpora prodeje nástroje podpory prodeje marketingová koncepce marketingový mix propagační video animace Loyalty program benefits empirical probe questionnaire sales support sales support tools marketing concept marketing mix promotional video animation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hzzoc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Animované propagační video
Martina Kubalová -
Zásady a tvorba propagačních videí a animací
Jaroslav Beza -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka