Bc. Nikola Burdychová

Diplomová práce

Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt

Processing of a loyalty program for selected business subject
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá implementací věrnostního programu ve společnosti AR auto. Jedná se o věrnostní program STK Nové Strašecí, kde se provádí technické kontroly a měření emisí na osobní a nákladní vozidla. První část práce se zaměřuje na charakteristiku marketingu, na podporu prodeje, její účinnost a loajalitu zákazníků. A následně charakteristiku věrnostních programů, kde se dozvíte něco …více
Abstract:
This document defines the implementation of the customer loyalty program at the AR Car Company. The customer loyalty program will be implemented at the Site STK Nove Straseci where the main scope of the activities is vehicle testing and emissions measurement. The first part of the document defines the characteristics of marketing, sales promotion and its efficiency and customers’ loyalty. It describers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace