Petra Toncarová
Bachelor's thesis
Proces rebrandingu a inovace obalu
The process of the rebranding and pack redesign
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá procesem inovace obalu značky. Cílem práce je popsat a zhodnotit proces inovace obalu na konkrétní značce. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie spojená s řízením značky a marketingovým výzkumem. V praktické části je analyzován samotný proces inovace obalu.Abstract:
My bachelor thesis focuses on the process of pack redesign. The aim of this thesis is to inform about the process and then evaluate individual steps for redesigning the pack of an existing brand. The theoretic part id divided into two sections. The first section is focusing on explaining terms connected with brand management and the second one is connected with marketing research. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22937
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Kriystýna Palečková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22937
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková