Bc. Jan Karlík

Master's thesis

Obal jako nástroj marketingové komunikace

The Packaging as a Marketing Communication Tool
Anotácia:
Téma mé diplomové práce je zaměřeno na obal. Obal je jedním ze základních prvků, které ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitele. Teoretická část obsahuje literární rešerši oblastí jako marketingový mix a pozice obalu v něm, funkce obalu, vliv obalu na spotřebitele. Praktická část analyzuje společnost Amylon, a.s. a trh s pudingy využitím Porterova konkurenčního modelu a SWOT analýzy. Součástí je …viac
Abstract:
The topic of The Diploma Theses is focused on the packaging. The packaging is one of the basic things that occurs on consumer´s buying decision. The theoretical part contains a literature review in areas such as marketing mix and position of the package in marketing mix, functions of the packaging, packaging influence on consumers. The practical part is analyzing Amylon company and market with pudings …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Karlík, Jan. Obal jako nástroj marketingové komunikace. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe